27 januari 2007

Har inte köpt några fröer idag trots att det är den dagen. Fick dock köpt lite fler påsar redan som igår. Vintern verkar ha tagit oss i sitt grepp så det kan vara själva känslan av att våren är på väg som avstannat.
Mina döttrar befinner sig i Oslo denna helg, hälsar på din storebror som bor där sedan några år tillbaka. Fick telefon från dem tidigare idag och då befann de sig på Holmenkollen åkandes bob, de tyckte absolut att vi borde åka till Oslo och att det är en fin stad. Är absolut första gången som de reser iväg så långt på egen hand men verkar fungera väldigt bra...längatade inte hem...
Jag jobbar denna helgen, är ledig måndag och hoppas på att min tidigare lite maniska period ska visa sig lite då jag väl är ledig, vill få undan saker och fortsätta mina "gamla" projekt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej jag är chefredaktör för tidningen allers!Och jag tycker att din blogg är "bra utformad" jag vill verka softifiskerad så du ska tro vad jag skriver från någn trädgårds tidning!men tän ker bara skriva:FORTSÄTTER DU SÅ HÄR SÅ KOMMER DU LÅNGT!!<3<3<3 hjärtan på dej=)