9 januari 2007

Så var min ledighet slut och hela julen åker ut!
Jag ska jobba idag...har så mycket här hemma som jag vill hålla på med. Min kreativitet är det inte något problem med, det är mer så att det finns mer idéer än det finns tid för att få allt gjort och troligtvis är det detta som ger mig min energi och kraft.
Trivs bra med mitt arbete "egentligen" men som "alla andra" är vi mitt uppe i en organisationsförändring och det är rätt så frusterande. Allt ska hitta sitt forum och vi som jobbar ska komma i fas med det nya.
Tänkte härom dagen att jag skulle börja tänka mer positivt och inte ta så allvarligt på allt. Just nu i stunden vet jag inte hur det är med den saken. Ett vet jag och det är att i grund och botten trivs jag med mitt arbete och med mina arbetskamrater.
Blir nog som vanligt att efter ett par timmar på jobbet så känns det som vanligt igen.

Satte in en bild på en julgranskula då det egentligen skulle varit granen som åkte ut nu. Granen fick dock fara ut dagen innan nyårsafton efter det att den lilla katten Sally på 6 månader lyckats få släckt ner julgransbelysningen helt plus tuggat i sig en del av smällkaramellerna.
Ja då har jag hasplat ur mig lite idag med och nu vet jag att det går att komma åt denna sidan för andra.
Hej så länge!

Inga kommentarer: