13 juni 2007

Orkade inte med de där bilderna i slideshowen som lagt in under dagen...blev bara virrig i huvudet av att titta på den...och ljudet störde mig...
Jag får hålla mig till vanliga bilder i stället. Men det är en himla kul grej det där och nätet upphör inte att förvåna mig...finns hur mycket som helst att hålla på med.

I kväll har det kommit lite regn och regnbågen visade sig...en stund var det tom två stycken...
Ljuset ute har varit så oerhört vackert med mörka moln och solglim...nästan trolskt...

4 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej Malin!
Det är kul med slides. Det blir verkligen något visst.
Kul att du jobbar med att skapa i betong. Jag har aldrig blivit färdig till att sätta igång det projektet.
Ha en bra kväll
Kramar Eva Agnes

Birgittas minnen sa...

Nu är bloggarna rena upplevelsemiljöer, urtjusiga bilder. Dina betongfat blev ju jättebra och krukorna bredvid också. Gick det bra att gjuta, eller är det svårt? Blombilderna, snygga! Ha det så skönt på din semester, kanske vi får se flera alster av dej. Kram

Anonym sa...

Jag är lycklig ägare till rabarberblad i betong. Tack Malin. Jag har placerat det så jag kan se det från mitt köksfönster där jag så ofta står och drömmer och kollar lite också, Hasan kan ju dyka upp bland buskarna lite längre bort. Idag är det torsdag och i morgon börjar semestern kl 16:30 vad jag längtar.
Ha det så gott i lagom värme och lite blåst.l
Hälsar Lupinius

Anonym sa...

Ja.. ibland kan datorn.. äta upp en.. och man måste varva ner.. ha en trevlig helg! = )/ åsa