14 september 2007

Ja ha...då sitter jag här igen - orsak - jag har vaknat för tidigt och snöat in på en idé...
Att sätta idén i verket redan kl 05 när alla fortfarande sover här i huset går bara inte...så nu har jag tassat runt här med kaffekoppen och funderat vidare...

Bilden nedanför är liksom gårdagens foto fri att fundera över vad det är...


...och detta är verkligen ögats förvirring...och ett klart bevis på att allt hör till ett sammanhang...
lösryckt ur detta blir det total förvirring och lämnar öppet för funderingar...(och missförstånd)

Nu tror ni väl att tanten blivit helt förvirrad och bara sitter o snöar på knepiga bilder om dagarna...inte helt så tokigt har det blivit...jag har bara fått lust att kika på det "lilla" en stund...

Kramar på Er!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ska jag säga det högt eller ska jag viska(maila)....för jag tror redan jag vet vad det är ..nämligen!!!!
Vad roligt att få träffa Teodor...ser fram emot det faktiskt! Clarakanin och Woody också....

Anonym sa...

Nämen vad fanken.......nu såg jag ju att du ordnat dig en plats på Flickr.....och inte sagt något!!!!
Nu måste jag ju genast ila in där ....ditt lilla busfrö!!!!

Anonym sa...

Jag tror att det är dina pärlor och mellandelar som du fotograferat i mörkret......de ligger där utspridda och glimmar som stjärnor.....may be.....may be not.....
vad är det för idéer du har nu, Malin....nyfiken :=)

Marina sa...

Kan det vara något vattenblänk?
Vad var svaret på förra bilden?

Anonym sa...

Vacker bild, men jag har inte en aning om vad det kan vara... :)

Anonym sa...

Det kan vara stjärnfall eller så mest troligt dina blänkande halsband i ett mörkt rum...kanske?
/Karin

Anonym sa...

Ja...vilka kort....hmmmmmm.vad kan det vara..ser ju ut som ett fyrverkeri..men det är väl för uppenbart...?
Mår du bättre.?...ja bland så blir man fast..i ett hjul som snurrar..o man får bara hänga med..inte lätt o hoppa av../ kramar åsa

Anonym sa...

Men vilken häftig bild! Jag har ingen aning om vad det kan vara men någon skrev pärlor och det kan det ju va! Är också nyfiken på vad förra bilden föreställer. Fin bild du har som header. Kramar!

Susanne sa...

det lilla kan ibland vara det stora skillnaden så de små sakerna ska beaktas med förundran :-)
Ännu en bildgåta...hmmm låt se. Kan det vara reflexer av ngt slag?
Hur som helst.
Ta hand om dig!
//Kram

Anonym sa...

Jag vet vad "pärlorna" egentligen är och bilden i föregående inlägg vet jag också vad det är 8`) för jag har kikat in på dina bilder på Flickr.... Jo, ibland behöver man stanna upp och låta tankar flyga iväg..... Ha det så bra i helgen =) Kramiz

Stina sa...

Det ser ut som vattnet på natten.
I någon sjö...

Kanske jag son är förvirrad...hehe puss