18 september 2007

Jag pustar ut...en arbetsdag avklarad och jag har överlevt...
Något Tisdagstema blir det inte idag för jag har helt enkelt inte hunnit med att fota något...
Däremot var vi ute en sväng i går kväll och "naturligtvis" så hamnade jag nere vid vattnet som så många gånger förr...går inte att se sig mätt på dess skifningar och rörelser...Alltid på väg någonstans...

Här lurar molnen bakom trädtopparna


Vassen som kuliss...


Bara vanligt vatten...
Tänker på Zorn när jag ser vattnet så här...han som målade vatten som ingen annan kunnat...

Kommer en bild till - snabbt tagen - men bara för att visa lampan som hänger hos Alexander Jacksson som varit med här tidigare. Visade sig att när jag tog den förra bilden så hade lampam gått sönder och inte förrän nu kom jag ihåg att det lyser därute hos honom...


Här sitter Alexander med sin lilla lampa tänd...

Ha nu en riktigt Go Kväll!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Hallegud så söt han är den lille nallen och vad gulliga ni är som har en lampa hos honom!
Dina bilder på vattnet är så fina....de kan got passa i tisdagstemat....vatten kan ju anta så många olika färger och former, eller hur!? Så nu löste jag den saken åt dig kära Malin!
Ha det så bra ......en stor kram!!!!

Marie sa...

Underbart vackra bilder. Vad skönt att det gick bra för dig på jobbet idag. Tänker på dig!

Kram Marie

Blommiga Karin sa...

Vilka fina bilder från din tisdags promenad.Vattnet och vassen inger ett härligt lugn och ljud=)
Söt liten nalle!/Karin
(www.Karinsblommiga.
tradgardsblogg.se)

Eva Agnes sa...

Helt otroliga bilder på vattnet. Inte vet jag om Anders Zorn men en annan var Monet.
Du slår dem båda Malin.
Kramar Eva Agnes

Dubbelörn sa...

Bilderna med vassen o vattnet var magiska!!! Fantastiskt vackra...

Kramar

Anonym sa...

Vilka fina bilder du bjuder på...så vackra!!
Var rädd om dig, tänker på dig/kram Vella

Susanne sa...

Gött att du är hemma från jobbet. Ska själv ta en tur ner till lokala badplatsen idag. Är lite uppe i varv och mår sådär, då brukar vatten vara avslappnande.
Söt liten nalle med egen myslampa :-)
//Kram

Anonym sa...

Tack för lilla hälsningen Malin.. Jo jag är på bättringsvägen men är hemma idag också.. får se hu dagen utvecklas.. =) Så finstämda bilder du visar man känner lugnet.. o jag längtar ut .....Kram Monica

Anonym sa...

Njuter som alltid av dina vackra bilder!