4 september 2007

TISDAGSTEMA

Vacker tass!

28 kommentarer:

Anonym sa...

Naaaaaaajjjjj.....jag klarar inte detta!!! Finns det något sötare än en mjuk katt tass.....så jäkla söt. En favorit....som vi brukar säga på Flickr...:=)
kolla din mail nu då.....Clara, det tekniska snillet har försökt igen ...glömde skicka bilden i det första mailet och sedan när jag skulle skicka bilden så hittade jag den inte ...pust! ...men nu tror jag....kolla om en stund!!!

Anonym sa...

Dom är allt bra fina, dom små tassarna, bra bild.

Anonym sa...

Åh, vilken fin bild, det är nästan så att man vill känna lite på trampdynan också :)

Anonym sa...

Jag håller med de andra, när jag ser så fina tassar så vill jag bara pussa på dom!

Anonym sa...

Tass, tass.. så vackert så..

Anonym sa...

Så söt liten Sallytass... Jag visar min favvoSally i dag oxå!

Stina sa...

Du, det där kan man kalla för lyckad bild. Men så är det ju du också...(alltså inte på bilden)*s*Kramis

Anonym sa...

Ooohhh katt-tassar är underbara!!! :D

Eva Agnes sa...

Och vems lilla urgulliga tass är detta??? :-)
Sött!
Kramar Eva Agnes

Marie sa...

Vilken fin bild. Ser mjukt och gosigt ut.

Kram Marie

Anonym sa...

Vilken härlig bild och fin tolkning av temat! Verkar kul det där med tisdagstema. :)

Anonym sa...

Ååh, mysig bild. vill liksom bara ta på den rara tassen.

~ Elin Augustas ~ sa...

Å, så tassigt söt bild!
Bara myyyser när jag ser den ~~~~

Kramen från Eva

Stina sa...

Lilla goa Malinski.:-)
Så kallar jag min syster. Hon heter Malin. Eller en av dem, rättare sagt. Puss

Anonym sa...

Det var ett rekordedligt inlägg ditt förra. Du är allt bra på att fotografera, så vackert du fångat tassen. Ha det gott, Karina

karinas.tradgardsblogg.se

Pia Puma sa...

Åhh så underbart söt o go. Vill bara pussa o pussa. Suck, måste hämta min tös för lite pussar:)

Anonym sa...

Oh så fin tassen var på lilla pissen...=).. som min mosestass får gå och gosa lite med han blir ju sugen när jag ser din fina bild..=)

Anonym sa...

Fin bild! Hann inte med veckans tema :( får se om jag lyckas bättre nästa tisdag. kanske, kanske...

Dubbelörn sa...

Underbar bild!

Men som jag skrattade åt din kommentar inne hos mig... Fast jag skulle inte bli förvånad om det hände hos oss också *skrattar*

Kramar

Anonym sa...

jag blir så glad och uppmuntrad när du skriver så mycket rart om Clarakanin och Woody....jäkligt kul att din arbetskamrat gillade dem också. Få se nu om barnen tycker detsamma...inte så säkert...barn är kräsna små figurer. Jag skulle gärna satsat på att göra små böcker...men som vanligt så handlar det ju om de där jäkla pengarna...varför ska allting kosta pengar?! Tur att det är gratis att blogga..:=)
Idag har Woody bjudit upp till dans...tänk, att även en träskalle kan bli romantisk :=)
En stor kram till dig!!!

Anonym sa...

en sån go tass..=)))/åsa

Anonym sa...

Men Malin...hallå...var är du!!!????
Du har väl inte gått och blivit sjuk, hoppas jag!!!!
Du fattas mig......

Anonym sa...

Men åh en sådan söt liten tass, alldeles mjuk och len....
Underbarbild!!
/Kram Vella

Birgittas minnen sa...

Man blir varm och go i hjärtat. Kram och ha det bra med gosekatten.

Anonym sa...

Härlig bild!! Jag har tänkt gå med i tisdagstemat men det blev inte av denna veckan.... Ha det så bra, kanske vi ses till helgen ? 8`)

Anonym sa...

Alltså malin....du måste gå in och kolla hos Pieces & dreams....nu är hon helt crazy och är ute och cyklar med sin Olympus...:=)
http://piecesanddreams.blogspot.com/

Anonym sa...

Åh... Vilken underbart mjuk bild...:)

Pia Puma sa...

Lyssna inte på Clara hon e bara knasig. ;)