18 februari 2007

De här ger mig ytterligare idé om vad jag skulle kunna tänka mig att få till i pil...men har inga pinnar än!
Vi ska ge oss ut senare idag och se vad det kan bli. Kommunen har röjt på några ställen runt där vi bor så möjligheten finns att det kan bli en hög.
Har span på grannens pil som hänger ner över vårt trädgårdsland...men vet inte, kan se konstigt ut om jag klipper "lugg" på grannens träd...

En sådan härlig bänk att jobba vid i sitt växthus.
Längtar ut dit men är än så länge lite väl kallt att stå därute. Det första som måste göras där är att röja från i somras, jag tappade liksom orken i höstas och tänkte att vårinsperationen skulle ge mig kraften att få det gjort.
Så blir det nog!
Ska inte ha lika mycket växter där inne i år utan ha mera sittplatser, har bara haft en korgstol och ett bord åt mig själv...i år ska vi kunna vara fler. Gurka, tomat och pelargoner är ett måste och sen får vi se vad det kan bli...

Inga kommentarer: