9 februari 2007

Jag vill ha nya kläder!
Jag har snurrat runt på nätet och kikat..."Odd Molly" har en del rätt kul saker...
Kanske är det vårljuset som får mig att tro att någon slags "förnyelse" skulle få mig på bättre humör...
Synd att jag inte hittar speciellt mycket från "NOA NOA" mer än det som säljs påTradera.

Idag är ingen bra dag hittills. Ibland är vissa dagar bara sådana utan att jag vet varför, för att "vända på steken" så är det långt kvar innan jag ska sussa och mycket kan hända innan dess.

Jag hade inte tänkt ha med något om kläder på bloggen men då den handlar om min vardag så fick detta komma med...plus att jag fick gnälla lite...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nya kläder!!! Oj,oj det är inte du som skall ha kläder det är ju apan som sitter där naken. Kanske lite muddar kunde göra susen. Jag längtar efter mina muddar nu, så skönt att krypa ner i sängen med muddarna på och en god bok.
Du har fina kläder, allting klär en skönhet heter det ju.

Kinesen utan muddar för tillfället!!!