18 mars 2007

Nu är det så att jag har haft/har svårt för rosa när det handlar om möbler men det här skåpet gillar jag skarpt...Skulle vilja ha det i sovrummet och fylla det med vackra saker och böcker...Ovanpå skulle jag fylla på med vackra askar och en gammal fin hattask som jag har i mina gömmor...

När jag ändå har hamnat i sovrummet så får jag bekänna min stora pasion (en av flera) och det handlar om pyjamasar...helst i flanell...Mina två töser suckar djupt då vi är ute och handlar, de hittar mig ofta stående vid en hylla hållandes i just en sådan...Precis då i stunden känns det som om mitt liv skulle bli så mycket underbarare om jag bara finge äga just den pyjamasen...
Jag har bättrat mig och köper inte lika många men händer att jag gör en vända ut enbart för att fönya mig och rekordet var nog när jag kom hem med fyra stycken...inget annat var köpt.

Inga kommentarer: