24 mars 2007


Glöm inte att vi ställer om klockorna till sommartid i natt...vi ska gå upp en timma tidigare men får längre och ljusare kvällar. Ganska jobbigt projekt för mig som är otroligt morgontrött, men är bara att bita ihop. Har en känsla av att vi vrider fram den eller...

Har en fundering till, om man hittar bloggar som man gillar och vill lägga länkar till dom på sin egen blogg...måste man fråga först eller är det bara att klämma dit dom?...Jag är nybörjare på detta fortfarande så jag vet inte riktigt hur man ska göra....
Nu skiner solen och jag ska ut...kanske elda skräp i min plåttunna...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag glömde inte klockan men det kändes konstigt att det var mörkare än vanligt när jag vaknade. Fördelen är att kvällarna blir ljusare och längre när man kommer hem från jobbet. Frågan om att länka till andra bloggar är nog lite hipp som happ. Personligen länkar jag oftast utan att fråga men hittar jag en ny trevlig blogg brukar jag fråga och är man med på Bloggportalen.se så...... Ha en skön söndag med kanske både våfflor och vårsol =)