29 mars 2007

Ibland undrar jag hur jag själv tänker...här skriver jag under gårdagen att jag inte gillar plast i trädgården...pytsan! Jag har själv ett sådant här drivhus (lite mindre) där jag ställer in frösådder och små sticklingar på tillväxt. Jag kallar den för "kuvösen".
Jag gör ibland röjningar för att plocka undan saker i plast som sticker mig i ögonen men lika snart behöver jag ha fram något av det igen ex. vis en hink till ogräset som ska bäras bort...etc.

Nu ska jag strax åka till Blomsterlandet och kika, vet att det kan bli dyrbart men vaddå...jag har ju nässlor i trädgården att koka soppa på så familjen överlever nog denna våren med.

Ha nu en riktigt bra dag på Er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla dessa bloggar. Jag har idag hittat nya och jag orkar inte mer... Det var du som började så nu är du skyldig att rehabilitera mej. Jag behöver avvänjning en längre tid, kanske i din trädgård, jag kan bo i växthuset.

Din kompis "Kråkan".