21 mars 2007

VÅRDAGJÄMNING

Solen skiner och allt är helt underbart, våffeldag på söndag och sommartid...men...

Jag har så att säga fastnat vid datorn...och
upptäcker plötsligt hur många vi är som bloggar.
Har visserligen vetat det men blir plötsligt lite rörd över alla som sitter hemma och knåpar med bilder och texter om det som rör deras liv och vardag...
Det finns hur många sidor som helst om inredning och trädgård...En hel del av dessa är ganska så lika varann...några har funnits med länge och andra är helt nya.
Själv är jag nybörjare och tycker det kul att visa saker jag gillar men ser någon...Jag har mina favoritsidor som jag kikar på men hinner inte mer än så, ibland så "landar" jag på någon ny sida som jag senare återkommer till...är för sjutton en hel "värld" av människor att upptäcka...

EN STOR SKÅL MED JORDGUBBAR TILL ER ALLIHOP!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Åh vad kul att jag hittade dig och din blogg! Härliga inlägg och trevlig blandning med trädgård och inredning som jag tycker går hand i hand. Visst finns det många bloggar och kul att så många vill berätta om sig själv, trädgård, hus och hem. Och tack för jordgubbarna =) När jag få lite mer tid skall jag läsa igenom dina äldre inlägg, har nu bara skummat lite men du ser ut att ha en underbar trädgård. Får jag tipsa om din blogg hos mig? På återseende / Lotta