10 mars 2007



Min blogg börjar nog mer och mer att likna en trädgårdsblogg mer än en om inredning...jag har svårt att bestämma mig för vilket fokus jag ska ha, spelar väl ingen större roll egentligen...

Det finns inredning och utredning...alltså två helt olika begrepp.

Ett rede är ett bo av något slag och då man tänker i första hand på djurens reden och hur de kämpar för att bygga och skapa en trygg miljö för sin barn/ungar...
Själva begreppet reda finns i många sammanhang...bereda, reda sås, reda ut, ordning och reda etc och så till slut beredd på att...

Jag tror detta blir för mycket att vända och vrida på och väljer därför att "reda" i vad jag ska fortsätta skriva om...och det betyder att jag kan inte välja...
Jag kommer att fortsätta blanda diverse från min vardag och det jag för tillfället "har för ögonen" på min blogg. Jag tycker om att göra fint inne men minst lika mycket att vid den här årstiden hålla på med planeringen för livet där ute...

Ja så är det och med detta säger jag hej för idag...ha en bra lördagkväll och en gó och mysig söndagsmorgon...

Inga kommentarer: