3 april 2007

Jag är inte nöjd med mina krukor, hann inte med dem idag. Ska se om jag inte kan få snurrat dit lite grönt någonstans ifrån...bara så att det täcker jorden...

Den krukan som ser så vissen ut är ok...tro mig. Är en planta Oregano som alltid brukar stå på trappan varje sommar och nu så har jag precis ställt dig den. Snart kommer det att sticka fram små späda nya löv som doftar gott då man går förbi den.


Sen eftermiddag i trädgården...närmare 18.00. Verkar som om gräsmattan har börjat pigga på sig bestämt...En samling krukor står färdiga och väntar på att få något i sig, lugn det kommer...I dessa ska det vara sommarblommor i första hand så de får vänta en tid till...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker krukan ser jättefin ut och penseerna växer ju sig stora snabbt och kommer att fylla ut fint!
Din gräsmatta är så grön!! Min är fortfarande delvis täckt av snö och resten är brun av löv...